به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دومین جلسه دوره آموزش ارتباط با مشتریان(CRM) ویژه رابطین صندوق ظهر امروز بصورت مجازی و آنلاین با تدریس دکتر نوید مولایی برگزار شد.
در دوره مذکور بیش از ۳۵۰ نفر از رابطین شاغل در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور نکات علمی و عملی ارتباط با مشتریان و تکریم آنها را فرا گرفتند.
صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن ارائه تسهیلات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی کارکنان خود در بخش های مختلف برنامه های آموزشی را نيز در دستور کار قرار داده است.